Évekkel ezelőtt a Myspace-en szórakoztam azzal, hogy ország szerint kerestem előadókat, zenészeket. Akkor találtam rá pár jó spanyol előadóra. Ezeket most megosztom veletek!

Az első volt, akire így rábukkantam, Anni B Sweet. A neve ne tévesszen meg senkit, Málagában és Madridban tartózkodik. Sajnos azonban angolul élnekel, gondolom azért, hogy jobban tudjon érvényesülni nemzetközi vizeken. :D
www.myspace.com/annibsweet
Itt böngészhettek kedvetekre a zenéi között, de a legaranyosabb videót megmutatom nektek.

 Közvetlenül utána akadtam rá a Russian Red nevet viselő hölgyeményre. Hasonló stílusban alkot ő is. Hallgassátok!
www.myspace.com/russianready

 S következzen egy olyan banda, akik végre spanyol nyelven alkotnak, s ennek ellenére egész sikeresek. A nevük Ojos de Brujo, azaz a Varázsló szeme. Lehet, hogy ismerősen cseng nektek, hiszen idén ellátogatnak hozzánk a Szigetre! Már írtam korábban a flamencóról, most újra erről lesz egy kicsit szó, ugyanis ez a csapat nagyon szereti ezt a stílust, s ezt vegyíti más mai stílusokkal.
www.myspace.com/ojosdebrujo

A végére hagytam a személyes kedvencemet, mely a Marlango nevet viseli. Annyit tudni kell a zenekarról, hogy példaképüknek tekintik Tom Waits fantasztikus előadót. Tőlük hallgathatunk angol és spanyol nyelvű zenéket is. 
www.myspace.com/marlango
Engedjétek meg, hogy két zenét helyezzek be ide, hiszen mindkettőt érdemes meghallgatnotok...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://esque.blog.hu/api/trackback/id/tr642706360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása